הצהרת נגישות


מוזיאון וילפריד שם לו למטרה ופועלת לקדם את נושא הנגישות.

מוזיאון וילפריד ישראל לאמנות ולידיעת המזרח מודע לכך שבישראל, כ-20% מהאוכלוסייה, הם אנשים בעלי מוגבלות בדרגות שונות. בין אלו נכללים אנשים עם מוגבלות בניידות, לקות ראייה או קריאה, לקות שמיעה, לקות קוגניטיבית, היחלשות יכולות תפקודיות שונות – באופן קבוע או זמני, ומגבלות אחרות.

אנשים עם מוגבלות עשויים להזדקק להתאמות בנגישות.

מוזיאון וילפריד ישראל לאמנות ולידיעת המזרח מייחס חשיבות רבה להנגשת השירותים והמבנים, כך שיוכלו לשרת באופן מיטבי כל אדם באשר הוא ולדוגמה בוצעו ההתאמות להלן:

– מבנה המוזאון – חד קומתי כאשר הכניסה אליו, מצידו המונגש רחבה וללא מדרגות;
– הכניסה והיציאה לגלריות בנויות בפתחים רחבים המאפשרים מעבר לכיסא גלגלים;
– קיימות חניות הנשמרות בעדיפות ראשונה עבור חניית נכים בצמוד לכניסה למוזיאון;
– התצוגה נמוכה ומאפשרת צפייה במוצגים גם כאשר המבקר משתמש בכיסא גלגלים;
– במבנה המוזאון מצויים שירותי נכים הכוללים מאחזי יד;
– במוזיאון ניתן להשתמש באמצעי הגברה המותאמים למבקרים הזקוקים לכך;
– דרכי התקשורת עם המוזיאון מגוונים: טלפון (כולל השארת הודעות קוליות) ודואר אלקטרוני;
– כמו כן, הביקור במוזיאון מלווה על ידי מדריכים מקצועיים אשר מעניקים הדרכה קולית.

מבקרים בעלי מוגבלות מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל אחד מהאמצעים העומדים לרשות המבקרים: שיחה טלפונית,  דואר אלקטרוני , ולקבל מידע נוסף וכל סיוע בדבר התאמות נגישות.
 
 
-----

אנו רואים בכל לקוחותינו / גולשי האתר שלנו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה למתקני ושרותי הארגון.

אנו דאגנו להנגיש את מקור המידע החשוב ביותר שלנו והוא אתר האינטרנט של הארגון https://www.wilfrid.org.il.

אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לאפשר לכל גולש להשתמש בשירותי הארגון באופן מלא רגיש ושוויוני כאשר החוק מהווה רק בסיס שממנו אנו שואפים להגדיל ולשפר את נגישות המידע ללקוחותינו ובכך גם להגדיל את קהל לקוחותינו.

 

הנגשת השירות ללקוחות הארגון

מנהלי / עובדי הארגון עברו הכשרה בתחום נגישות השירות לבעלי מוגבלויות. במסגרת ההדרכה קיבלו מנהלי/עובדי הארגון כלים להתמודדות עם נושא הנגישות כולל התנסות חווייתית בהבנת המגבלה הפיסית של בעלי המוגבלויות והבנת הצרכים של כלל הגולשים באתרי הארגון.


הנגשת השירות והמענה הטלפוני.

מוקד השירות הטלפוני של הארגון פועל לטובת לקוחות עם מוגבלות והנם ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה בעברית ו/או באנגלית.

שירות לקוחות טלפוני: 04-9899566 לכל פניה ו/או שאלה בכל נושא הקשור למוצרי הארגון ו/או שירותי הארגון.


הנגשת השירות באמצעות הדואר האלקטרוני.

ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הדואר האלקטרוני של הארגון: info@wilfrid.org.il


פנייה בנושא נגישות

אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הגלישה באתרנו.

הנכם מוזמנים בכל עת ליצור קשר עמנו כאן

 

טלפון לרכז נגישות : 04-9899566

דואר אלקטרוני: info@wilfrid.org.il